Ta pravá

Tato báseň je o nás - o tobě, o mně. Žijeme společně v domě - docela skromně. Žiju já pro tebe, ty pro mě.  

Pravá střídá levou

levá střídá pravou

myšlenky vychází ven hlavou

myslím na tu pravou, hravou

krásnou a mladou.

 

 

Připadá mi, že se známe celý život

mám ji radši než pivo.

Mám ji radši než cigára

v hospodě mě vyhrála.

 

 

Krásná dívka s tváří

co na mě každý den září.

Život tak utíká.

Za chvíli budeme staří.

Ale určitě budeme spolu

třeba na severním pólu,

nebo u moře na molu

popíjet studenou kolu

SPOLU.

SPOLU.

SPOLU.

 

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jakub Vlk | čtvrtek 19.1.2017 7:39 | karma článku: 10,35 | přečteno: 195x
  • Další články autora

Jakub Vlk

Jak jsem byl na rybách

Byla sobota a já se tak ukrutně nudil. V televizi byl akorát Walker Texas Ranger a To je vražda nachcala... Rozhodl jsem se teda, že pojedu chytat ryby na rybník.

15.4.2017 v 15:28 | Karma: 9,53 | Přečteno: 451x | Diskuse| Hobby

Jakub Vlk

Nedosažitelný břeh

O tápání ve tmě, o práznotě ve mně, o lapání dechu, o k břehu spěchu aby už se nohy prošly po zeleném mechu.

18.1.2017 v 20:10 | Karma: 8,06 | Přečteno: 140x | Diskuse| Poezie a próza

Jakub Vlk

Na smrtelné posteli

Je to smutné. O smrti, nemoci a jiných ošklivých věcech. Proč to píšu? Nevím... Prostě se zbavuji negativních myšlenek abych měl slunce v duši.

18.1.2017 v 8:04 | Karma: 8,74 | Přečteno: 255x | Diskuse| Poezie a próza

Jakub Vlk

Neděle a pondělí

Píšu sem něco protože musím a velice se mi to hnusí. Mám radši američany jak rusy a klidně to vypustím z pusy, pořád si jedu, jedu si... Ne, že by to patřilo k této básni nebo k zánětu dásní...

17.1.2017 v 19:09 | Karma: 6,02 | Přečteno: 162x | Diskuse| Poezie a próza

Jakub Vlk

Náš Šmajda Pajda

Ach ten Pajda, chudáček náš maličký. Všichni ho máme tak rádi, ale on už by se na to měl asi vykakat...

21.6.2016 v 7:45 | Karma: 9,34 | Přečteno: 325x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Jeden za šest, dva za deset. Překupníci ošidili na hokejovém MS už stovky lidí

13. května 2024

Premium Jeden za šestku, dva za desítku, říká u vstupu do metra Českomoravská v Praze u areny zhruba...

Nábor do ochranky pro olympiádu v Paříži selhává. Chybí osm tisíc lidí

13. května 2024

Premium Nedostatek bezpečnostních pracovníků na nadcházející letní olympiádě v Paříži vyvolává vážné obavy...

Ženské hlídky střeží ekvádorský amazonský prales. Chrání řeky i rodnou půdu

13. května 2024

Říkají si Yuturi Warmi a rozhodly se, že svůj domov, ekvádorský amazonský prales, budou chránit...

Po zřícení obytné budovy v Belgorodu zemřelo 12 lidí, úřady obviňují Ukrajinu

12. května 2024  11:48,  aktualizováno  23:04

Sledujeme online V ruském Belgorodu se částečně zhroutila vícepodlažní obytná budova, podle úřadů v důsledku...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 288x
Jsem obyčejný maloměšťan, který hledá smysl života v řešení zbytečných témat.

Seznam rubrik