Strach

Je ve Vás ten divný třas mořských řas co nás nutí zas a zas sám sebe mást, lhát si a krást třeba mast na zlomený vaz v drogerii plné krás, která je i proVás i když tam nemají chlast a Vy přece potřebujete náplast aspoň jednou za čas, když je velký mráz v městě všech lidských ras, které už nebaví Vás, protože máte strach z nevyrovnaných vah, nebo že přijde krach po němž se všechno přemění v prach a ve vzduchu ucítíte, že on je ten vrah, který dávno překročil práh a zbraň na Vás vytáh. A Vy křičíte ach já mám strach. V tom už ale rukou mách aby vypustil nach z vašich drah. Jste sám a on je taky sám. Očima vám život plách. 

MostJakub Vlk

Autor: Jakub Vlk | sobota 30.8.2014 17:05 | karma článku: 5,23 | přečteno: 366x
  • Další články autora

Jakub Vlk

Jak jsem byl na rybách

Byla sobota a já se tak ukrutně nudil. V televizi byl akorát Walker Texas Ranger a To je vražda nachcala... Rozhodl jsem se teda, že pojedu chytat ryby na rybník.

15.4.2017 v 15:28 | Karma: 9,53 | Přečteno: 451x | Diskuse| Hobby

Jakub Vlk

Ta pravá

Tato báseň je o nás - o tobě, o mně. Žijeme společně v domě - docela skromně. Žiju já pro tebe, ty pro mě.

19.1.2017 v 7:39 | Karma: 10,35 | Přečteno: 195x | Diskuse| Poezie a próza

Jakub Vlk

Nedosažitelný břeh

O tápání ve tmě, o práznotě ve mně, o lapání dechu, o k břehu spěchu aby už se nohy prošly po zeleném mechu.

18.1.2017 v 20:10 | Karma: 8,06 | Přečteno: 140x | Diskuse| Poezie a próza

Jakub Vlk

Na smrtelné posteli

Je to smutné. O smrti, nemoci a jiných ošklivých věcech. Proč to píšu? Nevím... Prostě se zbavuji negativních myšlenek abych měl slunce v duši.

18.1.2017 v 8:04 | Karma: 8,74 | Přečteno: 255x | Diskuse| Poezie a próza

Jakub Vlk

Neděle a pondělí

Píšu sem něco protože musím a velice se mi to hnusí. Mám radši američany jak rusy a klidně to vypustím z pusy, pořád si jedu, jedu si... Ne, že by to patřilo k této básni nebo k zánětu dásní...

17.1.2017 v 19:09 | Karma: 6,02 | Přečteno: 162x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 288x
Jsem obyčejný maloměšťan, který hledá smysl života v řešení zbytečných témat.

Seznam rubrik